Офистен шықпастан сатылымды ұлғайтыңыз.
"Онлайн-кеңесші" қызметі сіздің сайтыңыздағы клиенттермен интерактивты байланыс арнасы.
Клиентпен online тілдесу және келушілер туралы ақпарат - бұл сатылымдардың сауатты түрде таңдап алынған стратегиясына байланысты компанияңыздың сатылымдарын жаңа деңгейге шығаратын қызмет мүмкіндіктерінің тек бір бөлігі ғана.
Қызмет web-сайт келушілерінің компания менеджерлерімен қосымша байланыс арнасы болып табылады. Клиенттерге кеңес беру, сату үдерісінің ажырамас бөлігі ретінде тауарды немесе қызметті сатып алу мүмкіндігін 30-50%-ға көтере алады.
Бір мезгілде "Онлайн-кеңес берушіні және "Сайттағы қоңырауды" қолдана отырып, клиент сіздің бәсекелесіңіз жауап бергенше жауапты тезірек алып, өзіне ыңғайлы тәсілмен байланысу мүмкіндігін арттырасыз, сізден сатып алады.
1 |
Нақты уақыт режимінде сатып алушыларға тауарлар мен қызметтер туралы кеңес беру жеңілдік, арнайы ұсыныс ұсынуға немесе келушіні қоймаға жақына арада тауардың түсуі туралы хабарлауға мүмкіндік |
2 |
Сайт келушілері туралы ақпарат жинау, әр клиенттің хабарламаларын сақтау, неғұрлым тиімді маркетингтік компанияларды өткізу үшін Google Analytics, UTM-белгілер. |
3 |
Оператордың бірден бірнеше әр түрлі сайттармен жұмыс істеу мүмкіндігі. Клиентті басқа менеджерге ауыстыру немесе жұмыс тобын құру операторлардың жұмысын оңтайландырып, клиенттердің адалдық деңгейін арттыруға мүмкіндік береді |
4 |
Жедел хабарларды жасау және пайдалану мүмкіндігі және сатылым скриптарына сәйкес алдын ала орнатылған жауаптар шаблондары сұранымдарды өңдеу жылдамдығын арттырады және персоналға шығындарды оңтайландыруға мүмкіндік бере отырып, қолы бос емес операторлардың санын азайтады |
5 |
Сайт келушілерін жасырын қадағалау оның сайттың қандай беттеріне кіргенін, хабарды жібергенше не басып шығарғанын білуге мүмкіндік береді, ал бірнеше тілді қолдау компанияңыздың пайдаланушылары мен нарықтарын қамтуды кеңейтуге мүмкіндік береді |
6 |
Компаниямыздың клиенттері мен менеджерлері арасында файл алмасу тауарлар мен қызметтер бойынша қосымша ақпаратты уақтылы ұсыну есебінен сатылымдарды ұлғайтуға, әлуетті клиентке төлеуге шот немесе коммерциялық ұсыныс беруге мүмкіндік береді |
Жеке кабинетте қызметті қосқан соң, көрсетілген электронды мекенжайға "Виджет" коды жіберіледі, оны web-сайтқа қосу қажет. Кодты қосқан соң, контакт-орталықта WEB-ONLINE режимін қосу қажет. Осы өзгерістерді енгізген соң web-сайтта түймеше пайда болады, соны басып келуші чатты бастай алады немесе хабар қалдыра алады. В течение 30 күннің ішінде қызметті тегін тестілей аласыз.
Көмек туралы ұсыныс бар терезені көрсетіп, кері байланысқа тапсырыс бере отырып, агент авторы, аты, лауазымы мен бөлімі бар терезені көрсете отырып, келушіні диалогқа шақыруға мүмкіндік береді. Келуші сондай-ақ, өз бетінше өзіне ұнаған немесе таныс операторды аватары бойынша таңдап, хабарласа алады.
Дұрыс жазу клиенттерге жауап берген кезде қателесу мүмкіндігіне жол берместен операторлардың жұмыстарын жеңілдете отырып, браузер немесе қосымшаның штаттық құралдарымен тексеріледі.
Келушілерге қатар кеңес бере отырып, компания қызметкерлерімен ішкі чатта операторларға жұмыс мәселелерін шешуге мүмкіндік береді. Жұмыс топтарын құру мүмкіндігі әр түрлі бейіндегі мамандарды тартуды талап ететін күрделі жағдайларды жедел шешуге мүмкіндік береді. Операторларға компания қызметкерлерімен ішкі чаттағы сұрақтарды шешуге мүмкіндік береді.
Олардың функционалдық міндеттемелеріне сәйкес бөлімдер компанияңыздың қызметкерлерін топтастыруға мүмкіндік береді Қаласа, хабарласу үшін операторды таңдауғп көмектесе отырып, қызметкердің бөлімі, аты, тегі және аватарымен бірге web-сайт келушілеріне көрініп тұрады.
Сіз жүйеге қызметкерлердің шектеусіз санын кіргізе аласыз, бірақ бұл ретте бірыңғай уақыт сәтіне жұмылдырылатын неше белсенді оператор босла, сонша лицензияны ғана төлеуіңіз керек.
Хабарлама жүйесі Контакт-орталықтың операторларына қандай чат жауапсыз қалғанын хабарлайды. Егер келуші әлі web-сайтта болса, онымен бірден диалог ашуға немесе келуші көрсеткен телефон нөмірі немесе немесе e-mail мекежайы бойынша байланысуға болады.
Құны таңдап алынған операторлар мен қосымша қызметтердің санына байланысты жеке есептеледі.